مقتدایی: عربستان به مرکز ایجاد شکاف و افتراق بین کشورهای مسلمان بدل شده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه عربستان به مرکز ایجاد افتراق بین کشورهای مسلمان بدل شده است، گفت: سردمداران سعودی باید توجه کنند که آمریکا از منطقه رفتنی است.

بیشتر

مقتدایی: راه شهید فخری‌زاده با افزایش اعتبارات فعالیت‌های پژوهشی در بودجه ۱۴۰۰ ادامه می‌یابد

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تداوم راه شهید فخری زاده با افزایش اعتبار فعالیت های پژوهشی در بودجه ۱۴۰۰ محقق می شود.

بیشتر

رئیس جمهور فرانسه به حیثیت معنوی و منافع مادی این کشور ضربه زده است

گروه استان‌ها-نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز مسلمانان جهان با اعلام انزجار کالاهای فرانسوی را تحریم کردند که در نتیجه فرانسه با چنین رویه‌ای در اهانت به پیامبر(ص) دچار انحطاط اخلاقی و اقتصادی در اداره امور کشور خواهد شد.

بیشتر

وزارتخارجه برای آزادی دیپلمات‌های ربوده شده پیگیری جدی‌تری می‌کند

​​​​​​​نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وزارت امورخارجه با عزم جدی پیگیر وضعیت دیپلمات‌های ربوده شده ایرانی است.

بیشتر

اعتراض نماینده مجلس به قیمت ترافیک تلگرام |‌ آذری جهرمی در مجلس پاسخگو باشد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از زمان استقرار CDN های تلگرام در کشور باید ترافیک استفاده از این پیام رسان با نرخ داخلی برای کاربران محاسبه می‌شده درحالیکه با نرخ بین الملل و چندبرابری نسبت به ترافیک داخلی مورد محاسبه قرار گرفته و از حساب کاربران کسر شده است. وزیر باید در این خصوص در کمیسیون شفاف سازی کنند.

بیشتر

رفتار مکرون نشان داد که نظام سلطه به اصول خود نیز پایبند نیست

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رفتار نابخردانه رئیس جمهور فرانسه در توهین به رسول اکرم (ص)، نشان داد که نظام سلطه به اصول و مبانی از پیش گفته خود نیز پایبند نیست.

بیشتر