موافقت مجلس با طرح تحقیق و تفحص از آتیه صبا و کفش ملی

پس از پیگیری های متعدد دکتر عباس مقتدایی امروز تحقیق و تفحص از «کفش ملی و نحوه مدیریت شرکتها و اموال بازنشستگان در مجموعه شرکتهای (هلدینگ) آتیه صبا» در صحن علنی، توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب شد

بیشتر

شکایت مجلس از وزیر ورزش و جوانان

نماینده مردم اصفهان در مجلس اعلام کرد که مجلس به دنبال تشکیل شورای عالی نوجوانان است.

بیشتر

آینده مذاکرات وین روشن است/ نه باید خوشبین باشیم و نه بدبین

به نظر می‌رسد که انتهای این مسیر با توجه به ریل‌گذاری که مجلس انجام داده است، به توافق بینجامد اما هنوز نه باید خوشبین باشیم و نه بدبین و اجازه دهیم که این مذاکرات پیش رود.

بیشتر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: عراقی‌ها خواستار خروج نظامیان آمریکایی از کشورشان هستند

مقتدایی گفت: آمریکایی‌ها هیچ‌گاه به دنبال صلح و ثبات در منطقه نبودند، بلکه به دنبال فتنه انگیزی و چپاول ثروت خاورمیانه هستند.

بیشتر

نامه نماینده اصفهان به جهانگیری درباره انعقاد قرارداد‌های سفید امضا با کارگران

نماینده اصفهان در مجلس در نامه‌ای خطاب به جهانگیری و شریعتمداری گفت، امنیت شغلی کارگران نیازمند اهتمام جدی‌ دولت است؛ انعقاد قرارداد‌های سفید امضا با وجود مغایرت قانونی همچنان رواج دارد.

بیشتر

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان اصفهان: دلایل رد صلاحیت به داوطلبان اعلام شده است

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان گفت: بررسی و تأیید صلاحیت‌ها برای انتخابات شوراها هنوز تمام نشده است و مراحل رسیدگی به شکایات در هیات نظارت بر انتخابات استان در حال رسیدگی است و نباید در این باره پیش‌داوری کرد.

بیشتر

در نامه مقتدایی به حاجی میرزایی مطرح شد: امتحانات نهایی دانش آموزان به صورت غیرحضوری برگزار شود

ایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وضعیت فعلی شیوع کرونا گفت که با توجه به برگزاری کلاس های ترم جاری به صورت مجازی و تجربه موفق امتحانات غیرحضوری در ترم های گذشته، برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری می تواند مدنظر قرار گیرد.

بیشتر

مقتدایی: کاندیداها برای نوجوانان هم برنامه داشته باشند/بی مهری به قشر آینده ساز کشور

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت:کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی برنامه های خود برای نوجوانان را هم تبیین کنند.

بیشتر

آقای ظریف سازتان را با آرمان‌های نظام اسلامی کوک کنید!

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه ای سرگشاده به نخبگان انقلابی کشور در خصوص اظهارات محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه واکنش نشان داد

بیشتر