نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:در نامه‌ای خواستار ورود شخصی و جدی رئیس‌جمهوربه مشکلات دامداران شدم

حکیم مهر: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دامداران کشور امروز در مشکلات فراوانند و متولیان امر صدای حق آنان را نمی شنوند

بیشتر

ضرورت توجه به نوجوانان و دانش آموزان در برنامه هفتم توسعه

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه شورای عالی جوانان باید تبدیل به شورای عالی جوانان و نوجوانان شود و یا یک شورایی مختص این قشر راه اندازی شود، گفت: در برنامه هفتم توسعه نیز باید به نوجوانان و دانش آموزان توجه ویژه ای شود.

بیشتر

شکایت نماینده اصفهان از ۲ وزیر

نماینده اصفهان در مجلس گفت: به علت ترک فعل و ناکارآمدی موجود، شخصا از وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت کردم.

بیشتر

غربی‌ها در مذاکرات وین منافع ایران را در اولویت دوم قرار داده‌اند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت تکلیف کرده است که در هر مذاکره‌ای باید حقوق ملت ایران در صدر باشد و هم‌اکنون غربی‌ها در وین منافع ایران را در اولویت اصلی قرار نداده‌اند.

بیشتر

مجلس پیگیر تامین کمبود علوفه دامداران اصفهانی

با پیگیری مجلس، در روز‌های آینده کمبود علوفه دام‌های استان اصفهان جبران می‌شود.

بیشتر

مجلس با دولت آینده در جهت فعالسازی دیپلماسی اقتصادی همکاری می‌کند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس همکاری ویژه‌ای با دولت آینده در جهت فعالسازی دیپلماسی اقتصادی خواهد داشت تا اینکه به منافع اقتصادی کشورمان در حوزه بین الملل دست پیدا کنیم.

بیشتر

آب زاینده‌رود می‌تواند کشاورزی استان اصفهان را به جایگاه خود بازگرداند

گروه استان‌ها ــ نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: آب زاینده‌رود می‌تواند کمک کند تا کشاورزی استان به جایگاه خود بازگردد و این موضوعی است که در سال‌های اخیر مورد بی‌مهری قرار گرفته و وزارت نیرو و شورای عالی آب وظایف خود را به درستی انجام ندادند.

بیشتر

نماینده اصفهان: دولت به داد دامداران برسد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دامداران کشور امروز در مشکلات فراوانند و متولیان امر صدای حق آنان را نمی شنوند.

بیشتر

چرا مصوبه هیأت وزیران در حمایت از باشگاه‌داران اجرایی نمی‌شود؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در ایام کرونا، عنوان کرد: چرا مصوبه هیأت وزیران در حمایت از باشگاه‌داران اجرایی نمی‌شود.

بیشتر

فرافکنی رئیس جمهور در نسبت دادن مشکل تحریم به بروکراسی پارلمانی/ دولت از ظرفیت مجلس استفاده نکرد

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نسبت دادن عدم لغو تحریم ها به بروکراسی پارلمانی را فرافکنی از سوی روحانی تلقی کرد و گفت: اگر این ادعا واقعیت دارد، آقای روحانی چرا در یک سال گذشته حتی یک بار هم برای رفع این مشکل به مجلس نیامد؟

بیشتر

مقتدایی: زیرساخت‌های لازم در حوزه رسانه باید تقویت شود

تهران- ایران پرس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت، هرچه زمان می‌گذرد جمهوری اسلامی ایران مخاطبان بیشتری در سطح بین‌الملل، کشورهای غربی و کشورهای همسایه به خود اختصاص می دهد.

بیشتر

تدوین تفاهم‌نامه برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای خبرنگاران و هنرمندان

نماینده مردم اصفهان از تدوین تفاهم‌‎نامه‌‎ای بین دو وزارتخانه راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه خبرنگاران و هنرمندان خبر داد.

بیشتر