دلار، طلا، بورس، بنزین؛ چهارگانه ناکارآمدی دولت/ مردم کابینه روحانی را موفق نمی‌دانند

مقتدایی گفت: تعامل آقای روحانی با مجلس به نحوی بود که گویا ایشان با مجلس یازدهم از اساس قهر است، این عدم ارتباط با مجلس نیز قطعا در روند فعالیت های دولت و ناکارآمدتر شدن آن دخیل بوده است.

بیشتر

خبرنگاران نباید بین اختلافات وزرات راه و فرهنگ مظلوم واقع شوند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امروز اقشار مختلفی در فشار اقتصادی هستند و همانگونه که وزیر تعاون باید بحث مسکن کارگران را پیگیری نماید، وزیر ارشاد نیز باید مسکن خبرنگاران را پیگیری کند.

بیشتر

استفساریه مجلس درباره پایان مهلت سه ماهه آژانس/ پایان ابهام‌ها درخصوص صیانت از حقوق ملت

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس استفساریه ای که فردا به تصویب مجلس می رسانیم هر گونه ابهامی که ممکن است افرادی در قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران را مطرح و دنبال کنند خاتمه پیدا می کند.

بیشتر

مقتدایی:انتقاد از افزایش قیمت شکر و روغن علیرغم اُفت نرخ ارز

نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از افزایش قیمت شکر و روغن با وجود افت نرخ ارز، گفت: هرچند وزارت صمت تلاش هایی برای ساماندهی بازار کالاهای اساسی انجام داده اما به دلیل وجود موانع در هیات دولت، این وزارتخانه در تنظیم بازار موفقیت چندانی به دست نیاورده است

بیشتر

مقتدایی در تذکر شفاهی: ناکارآمدی دولت باعث اعتراض فرهنگیان و کشاورزان شده است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: نمایندگان هر روز باید پاسخ مردمی را بدهند که به علت ناکارآمدی مسئولان دولتی با مشکل مواجه هستند.

بیشتر

کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه محور باشند/ نسل جوان دیدگاه کارکردی دارد، نه دیدگاه صرف سیاسی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد نسل جدید به دلیل داشتن سطح دانش بالا، برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری را محک خواهد زد و داشتن نگاه کارکردی جایگزین دیدگاه های صرف سیاسی گذشته شده است.

بیشتر

جبهه مقاومت ثابت کرد که اسرائیل در مورد توان خود دچار توهم شده است

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:کشورهای مسلمان همگی به بحث فلسطین حساسیت دارند اما میزان حساسیت آن ها یکسان نیست به همین جهت نقش پررنگ پارلمان‌ها می‌تواند به حمایت از آرمان فلسطین شتاب بخشد.

بیشتر

مسائل و مشکلات حوضه آبریز زاینده رود، مورد بررسی قرار گرفت

نشست مشترک مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان با مسئول حوضه آبریز زاینده رود و سرپرست شرکت آب منطقه ای اصفهان در تاریخ جمعه 31 اردیبهشت 1400 در محل ساختمان نمایندگان شهرستان اصفهان برگزار شد.

بیشتر

ناکارآمدی‌های وزارت نیرو ناشی از نبود نظارت است

نماینده اصفهان در مجلس وجود بسیاری از ناکارآمدی‌های وزارت نیرو را ناشی از نبود نظارت و انجام نشدن طرح‌های تحقیق و تفحص از این وزارتخانه دانست و گفت: یک تحقیق و تفحص اثر خود را تا ماه های آینده در چندین محور نشان خواهد داد.

بیشتر

حل اختلاف نظرها ی قانون جدید ثبت نام انتخابات با جلسه مشترک

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف نظر دولت و شورای نگهبان در قانون جدید ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به راحتی قابل حل بود.

بیشتر

مشکلات ورزشی روستاهای شرق اصفهان پیگیری شد

در پی مکاتبه روستاهای شرق اصفهان با دفتر نمایندگی دکتر مقتدایی در خصوص مسائل و مشکلات اماکن ورزشی این روستاها،

بیشتر

درخواست نماینده اصفهان برای حمایت از بازنشستگان از کارافتاده تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس مقتدایی (نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی) در نامه‌ای به حجت‌الاسلام حسن روحانی از وی خواست که از بازنشستگان از کارافتاده و حداقلی بگیر تامین اجتماعی حمایت شود. نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهوری، از وی خواست که شرایطی فراهم شود از بازنشستگان از کارافتاده سازمان تامین اجتماعی که قادر به تامین معیشت خود نیستند، حمایت شود.

بیشتر