نماینده مردم اصفهان در مجلس: دولت دوازدهم عزم جدی برای حل مشکل آب نداشت

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آقای رئیس جمهور عزم جدی برای حل مشکل آب داشت وضعیت ما اینگونه نبود و حل مشکل آب نیازمند اراده‌ای عظیم از سوی شخص رئیس جمهور است.

بیشتر

مسئولین و نخبگان جامعه، قانون اساسی را هرازگاهی مطالعه کنند

در نشست بصیرتی که در فضای مجازی با حضور دکتر مقتدایی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تاریخ 20 خرداد 1400 و به همت بسیج اساتید و تشکل کوثر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر برگزار شد، بازخوانی اهداف انقلاب و رسالت جبهه انقلابیون در انتخابات توسط ایشان، مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر

عباس مقتدایی: دغدغه‌های مردم میان شعارها گم نشود

انتخاب مشکلات مردم به عنوان محور گفت‌وگو میان هفت نامزد ریاست جمهوری در حالی است که این روزها دغدغه های ملت ورد زبان سیاسیون شده و در هر کوی و محفل برای حل آن سخن سرایی می کنند. ولی باید این سخن استاد سخن سعدی را برای آنان یادآور شد که «به عمل کار برآید به سخندانی نیست». بر همین اساس و در آستانه این رویداد مهم در گفت‌وگو با دو تن از کارشناسان این موضوع را به بحث گذاشته‌ایم که مهم‌ترین دغدغه‌های این روزهای مردم چیست و اینکه رئیس جمهور بعدی برای رفع آن‌ها چه اولویت‌هایی را باید مد نظر قرار دهد؟

بیشتر

ضرورت رسیدگی فوری به وضعیت دامداران و تولیدکنندگان گوشت و شیر

نماینده مردم اصفهان در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خواستار رسیدگی فوری به وضعیت دامداران کشور و تولیدکنندگان گوشت و شیر شد.

بیشتر

نماینده مردم اصفهان، پیگیری مجدانه وزیر نیرو در خصوص قطعی آب شرب را خواستار شد

دکتر مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس، طی مکاتبه ای از وزیر نیرو خواست تا با قید فوریت شخصاً بحث مربوط به قطعی آب شرب در برخی مناطق اصفهان را پیگیری نماید.

بیشتر

هم‌آهنگی مجلس و دولت ضامن کارآمدی قوا

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همکاری و هم‌آهنگی بین مجلس و دولت ضامن ارتقاء بهره‌وری و کارآمدی قوا خواهد بود.

بیشتر

نماینده مردم اصفهان در مجلس خواستار شد؛ برخورد منطقی و عادلانه فدراسیون فوتبال با تیم‌ها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون ورزش مجلس به دنبال این است که بی عدالتی در مورد تیم‌های ورزشی رخ ندهد و به هرجهت فدراسیون باید به جای رویکرد جانبدارانه، فنی و منطقی برخورد کند

بیشتر

حضور گسترده مردم؛ ابزار اعمال اقتدار کشور

عباس مقتدایی،نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی: اصل سوم قانون اساسی بالاترین حد پیشرفت چه در عرصه‌های معنوی و چه در عرصه‌های مادی و حوزه‌های گوناگون فرهنگی و اقتصادی و سیاسی را برای مردم پیش بینی کرده است. دو مورد از بندهای این اصل، به روابط نظام اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی باز می‌گردد که مشخصاً طرد کامل استعمار و جلوگیری از نفوذ اجانب و تنظیم سیاست خارجی کشور براساس معیارهای اسلامی از جمله این موارد است.

بیشتر

عموم مردم به دنبال مدیران با کفایت هستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ملت ایران هم‌اکنون بی‌صبرانه به دنبال برگزاری انتخابات برای تغییر هستند.

بیشتر

مجلس یازدهم با وجود عدم همراهی دولت، گام‌های مهمی در زمینه معیشت برداشته است

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس گفت: مجلس یازدهم گام های مهمی در زمینه معیشت، مسکن، ارزاق عمومی، اشتغال و تولید برداشته است.

بیشتر