چینی‌ها با 80 کشوردیگرقرارداد‌هایی مشابه با قرارداد ایران امضا کرده‌اند/ واگذاری کیش به چین کذب است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: چین هیچ‌گاه دیدگاه استعماری نداشته، بنابراین هنگامی که بحث منافع دراز مدت پیش می‌آید دو کشور به یک دیگر تضمین دوجانبه می‌دهند و جزئیات آن در قرارداد مشخص می‌شود و در این جزئیات حرفی از واگذاری کیش در میان نبوده است.

بیشتر

میزان مالیات تولیدکنندگان اصفهانی متفاوت از کشور است|ضرورت اصلاح بودجه ۱۴۰۰ به نفع تولید

اصفهان- مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان مالیات تولیدکنندگان اصفهانی متفاوت از کشور و بسیار بالاتر است و نیاز به اصلاح بودجه ۱۴۰۰ در این ارتباط وجود دارد.

بیشتر

تفاهم نامه ایران-چین الزامی برای جمهوری اسلامی تعیین نکرده است

اصفهان- نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این تفاهم نامه در واقع برنامه جامع همکاری بین قدرت‌های نوظهور منطقه یعنی ایران و چین است که البته الزامی برای جمهوری اسلامی تعیین نکرده است.

بیشتر

رئیس جمهور دستور اصلاح متناسب سازی حقوق بازنشستگان را صادر کرد

نماینده مردم اصفهان از پاسخ رئیس جمهور به نامه خود در مورد رسیدگی به اجرای ناقص قانون و اصلاح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: ایشان به وزیر کار و رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد این موضوع دستور اقدام داد.

بیشتر

چرا بازنشستگان نباید بدانند مدیران آنها چه میزان دریافتی دارند

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: چرا بازنشستگان نباید بدانند مدیرانی که حراست و حفاظت اموال آنان را برعهده دارند، چه میزان دریافتی دارند.

بیشتر

تحلیل عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس از سند ۲۵ ساله همکاری ایران و چین/ این قرارداد از نوع ترکمنچای نیست

گروه استان‌ها- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: انعقاد تفاهم‌نامه با چین مانعی بر سر راه یک‌جانبه‌گرایی آمریکا است و تاکنون همه کشورهای مخالف با ایران با کشور چین قراردادهای متعددی دارند

بیشتر

مقتدایی: طلب ایران در ۴۰۰ میلیون پوند انگلیس خلاصه نمی شود

عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این زمینه به خبرنگار اسپوتنیک در تهران گفت:سالهای اخیرکشورهایی نظیر انگلستان بدعهدیهای قابل توجهی در قبال جمهوری اسلامی ایران داشتند مااحساس می کنیم طرف غربی ما به ویژه سه کشوراروپایی علاوه بر بدهیهای مادی که به ایران دارند بدهکاری اخلاقی نیز دارندچراکه آنها درجریان موضوع برجام کاملاً بداخلاقی کردند ودر شرایطی که حق به جانب جمهوری اسلامی ایران بود، پس از خروج آمریکا از برجام علیرغم تضمینهایی که به ایراندادند به پیمان خود عمل نکردند

بیشتر

سلسله نشست های بصیرتی مجمع بصیرت افزایی اصفهان با موضوع بررسی سند ۲۵ ساله همکاری ایران وچین

👈 با حضور دکتر عباس مقتدایی نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی 🔵 همراه با پرسش و پاسخ در مورد مسائل سیاسی روز 🔷️چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ♦️مکان: خ اباذر مصلی نماز جمعه خوراسگان(مسجد گلزار) ❁❅❁❅❁❅❁❅❁ ♦️مجمع بصیرت افزایی اصفهان لینک کانال واتس آپ شماره ۵ https://chat.whatsapp.com/CcDPpV8yQtl7d1XuNldFvi

بیشتر

درخواست نماینده مردم اصفهان از استاندار برای رفع موانع تولید

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: با توجه به جایگاه اصفهان در تولید و صنعت کشور، مخاطب اصلی شعار امسال رهبری استان اصفهان است و باید استاندار در این مدت باقی مانده نواقص را جبران کند.

بیشتر

مقتدایی: تحریم ها باید یکجا برداشته شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت:اروپا و آمریکا به خوبی می دانند در بازی بی حاصلی که سالها است به راه انداخته اند، دیگر برگ برنده ندارند و باید به تعهدات برجامی خود عمل کنند.

بیشتر

مکاتبه با رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی روستاهای شرق اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، پیرو مذاکرات قبلی، با رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ،در خصوص تکمیل پروژه های عمرانی روستاهای شرق اصفهان مکاتبه نمود.

بیشتر

برگ برنده برجام در دست تهران است/ اروپایی‌ها سهل‌انگاری نکنند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اروپایی ها باید در عمل ثابت کنند می توانند به تعهدات برجامی خود در چارچوب اتحادیه عمل کنند.

بیشتر