عموم مردم به دنبال مدیران با کفایت هستند

عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، افراد پایبند به قانون اساسی، به دنبال نامزد اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ هستند، اظهار کرد: عموم مردم به دنبال مدیران با کفایت هستند و مردم کسی را انتخاب کنند که دلش برای کشور بتپد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور باید از صلاحیت‌های لازم برخوردار باشد و به‌صورت جهادی در صحنه خدمتگزاری حاضر شود؛ رئیس‌جمهور اصلح باید بیشترین وقت را برای رسیدگی به امور مردم وقف کند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نکند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید حرف‌های مأیوس‌کننده یک اقلیت را به‌پای مردم ایران نوشت، گفت: ملت ایران هم‌اکنون بی‌صبرانه به دنبال برگزاری انتخابات برای تغییر هستند. مردم در سخت‌ترین شرایط پای صندوق‌های رأی حاضرشده‌اند و این مسئله در ملت ایران نهادینه‌شده است.

به گزارش آنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و برخی از افراد و جریان‌های سیاسی به دنبال تشویش فضای انتخاباتی در اذهان عمومی هستند؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سخنان مهمی درباره مسائل اخیر انتخابات، بیان راه‌حل‌های عینی و واقعی درباره مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در برنامه‌های انتخاباتی نامزدها را عامل اصلی در افزایش انگیزه مشارکت در انتخابات خواندند و با تبیین بایدها و نبایدهای رقابت‌های انتخاباتی تأکید کردند: اثر نتیجه انتخابات سال‌ها بر زندگی مردم و کشور سایه‌افکن خواهد بود و امیدواریم انتخابات ۲۸ خرداد برخلاف خواسته دشمنان مایه آبرو، عزت و سربلندی ایران بشود.

انتهای پیام/