مقتدایی: وزراتخانه های راه و فرهنگ تفاهم نامه تامین مسکن خبرنگاران را امضا کنند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری هایش برای تامین مسکن خبرنگاران و انعقاد تفاهم نامه بین دو وزرات راه و فرهنگ گفت که حتما این موضوع را از وزرای جدید پیگیری خواهد کرد.

بیشتر

نامه مقتدایی به وزرای بهداشت، کار و صمت در مورد روند واکسیناسیون کارگران

نماینده مردم اصفهان در مجلس در نامه‌ای به وزرای بهداشت، کار و صمت از روند واکسیناسیون کارگران توسط شهرک‌های صنعتی انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

بیشتر

مذاکره تحت‌فشار را هرگز نخواهیم پذیرفت/ برجام در وزارت امور خارجه پیگیری می‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس‌جمهور در روز تحلیف اعلام کرد که کشور متوقف غرب نخواهد ماند و دولت سیزدهم، سیاست خارجی را به برجام گره نخواهد زد.

بیشتر

عدالت درباره عاملان و مسببان اتفاقات زندان اوین اجرا خواهد شد/ کسی نباید به حقوق شهروندان تعرض کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مجازات ها باید آنقدر بازدارنده باشند که هیچ کس جرات نکند به حقوق شهروندان کشور ولو اینکه زندانیان باشند، تعرض کند، گفت: همه عوامل و مسببان حادثه زندان اوین مشخص و عدالت اجرا خواهد شد.

بیشتر

مجلس یازدهم و دولت سیزدهم برای رشد ارتباط با همسایگان مصمم هستند

نائب رئیس «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس گفت: ما معتقدیم می‌توانیم با به اشتراک گذاشتن توانمندی‌های کشور‌های منطقه نسبت به بالا بردن سطح بهداشت و سلامت، علم و فناوری امنیت و حتی روند‌های اقتصادی ایران و همسایگان در قالب دیپلماسی اقتصادی گام‌های بلندی برداریم.

بیشتر

درخواست مقتدایی از سرپرست وزارت آموزش و پرورش

نماینده مردم اصفهان در نامه ای به سرپرست وزارت آموزش و پرورش خواستار پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد.

بیشتر

از دست اندازی به منابع طبیعی و جنگل‌های شمال کشور جلوگیری کنید

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خواستار ممانعت از دست اندازی به منابع طبیعی و جنگل‌های شمال کشور شد.

بیشتر

در نحوه محاسبه حقوق از کارافتادگان و بیمه شدگان اجباری تامین اجتماعی تجدید نظر شود

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری خواستار تجدیدنظر سازمان تامین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور در نحوه محاسبه و میزان حقوق از کار افتادگان و بیمه شدگان اجباری شد.

بیشتر

قول و قرارها برای فعالیت هر چه بیشتر و جلوگیری از رکود در کارها مطرح شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چون جلسات به گونه ای برگزار شد که برای اولین بار مطابق تغییری که در آئین نامه داخلی مجلس داده شده بود همه وزرای پیشنهادی با همه کمیسیون های تخصصی جلسه گذاشتند و دغدغه های نمایندگان منتقل شد، قول و قرارها برای فعالیت هر چه بیشتر و جلوگیری از رکود در کارها با وزرای پیشنهادی مطرح شده و ایده های دو طرف یعنی نمایندگان و وزرا با یکدیگر رد و بدل شده است.

بیشتر

تهدیدات صهیونیست‌ها نشانه استیصال است/ فروپاشی رژیم اشغالگر نزدیک‌تر شده

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حرف‌ها و تهدیدات رژیم صهیونیستی از سر توانمندی نیست بلکه از سر استیصال است زیرا از توانایی نظامی جمهوری اسلامی مطلع بوده و می‌داند که فروپاشی و اضمحلاش نزدیک‌تر شده است.

بیشتر

خسارت مردم از قطعی برق را فوراً پرداخت کنید

عباس مقتدایی در نامه‌ای از وزیر نیرو خواست، خسارت مردم از قطعی‌های مکرر برق را هرچه سریعتر پرداخت کنید.

بیشتر

نامه مقتدایی به معاون اول و وزیر صمت برای اختصاص سهمیه برنج به هیئات مذهبی

نماینده مردم اصفهان در آستانه ورود به ماه محرم در نامه‌ای خطاب به مخبر، معاون اول رئیس جمهور و رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار تخصیص فوری سهمیه برنج هیئات مذهبی شد.

بیشتر