نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی: تجمع مردم در حاشیه زاینده رود نگران کننده است

مسئله مهم این است که تمام مردم در پارک‌ها، کوه صفه و هم در منطقه زاینده‌رود در حال جمع شدن هستند و این موضوع بسیار نگران کننده است

بیشتر

دولت ایران از مذاکرات بین‌الافغانی در صورت تامین منافع افغان‌‌ها حمایت می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مذاکراتی که در خارج از مرزهای افغانستان انجام می‌شود تا جایی که منافع مردم این کشور تامین شود مورد حمایت ملت و دولت ایران هم قرار می دهد.

بیشتر

نوجوانان قربانیان بوروکراسی غیر معقول مسئولان شده‌اند

عباس مقتدایی عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد نبود متولی از نوجوانان گفت: از ابتدای مجلس یازدهم با صدای رسا اعلام کردم که نوجوانان متولی ندارند و باید شورای عالی نوجوانان تشکیل شود.

بیشتر

مقتدایی به جهرمی: با وجدان شما صحبت می‌کنم/عذرخواهی کنیدتاما هم با رأفت اسلامی باشما برخورد کنیم

ایلنا نوشت: نماینده مجلس یازدهم ضمن سوال از وزیر ارتباطات تاکید کرد که تلگرام به تعهدات خود عمل نکرد و وزیر قانونی جمهوری اسلامی ایران به جای برخورد با آنها از آنها حمایت کرد به طوری که اطلاعات شهروندان عزیز ما در مجموع در اختیار مجموعه‌های خارجی قرار بگیرد.

بیشتر

با رأی نمایندگان؛ «آذری جهرمی» از مجلس کارت زرد گرفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل عدم شفاف سازی مفاد قرارداد با تلگرام کارت زرد دادند.

بیشتر

مقتدایی: همه فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است/ ادعاهای مقامات صهیونیستی از اساس کذب است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت همه فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران صلح‌آمیز است و شامل فعالیت‌هایی می‌شود که برای منافع ملی ایران و حوزه‌های پیشرفت علم و تکنولوژی می باشد.

بیشتر

کلاف سردرگم ازدواج جوانان/ ضعف دولت برای ساماندهی وضعیت ازدواج

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که برنامه‌ریزی‌های دقیق برای حل مشکل ازدواج وجود ندارد، این مسئله به عنوان یک کلاف سردرگم، هر روز ابعاد و افق‌های تیره تری به خود می‌گیرد.

بیشتر

نماینده مجلس: وزارت ارتباطات در ربودن اطلاعات ایرانی ها همکاری کرد

مقتدایی نماینده مجلس یازدهم ضمن سوال از وزیر ارتباطات تاکید کرد که تلگرام به تعهدات خود عمل نکرد و وزیر قانونی جمهوری اسلامی ایران به جای برخورد با آنها از آنها حمایت کرد به طوری که اطلاعات شهروندان عزیز ما در مجموع در اختیار مجموعه‌های خارجی قرار بگیرد.

بیشتر

به دنبال تذکر دکتر مقتدایی: رانندگان تاکسی های اینترنتی مشمول جریمه تردد شبانه نخواهند شد.

به دنبال تذکر دکتر مقتدایی در خصوص «ضرورت حذف جریمه رانندگان تاکسی های اینترنتی به علت تردد در ساعات محدودیتهای کرونایی» ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، پاسخ داد:

بیشتر

افکار عمومی باور دارد که قوه قضائیه در رسیدگی به جرم افراد دانه‌درشت جدی است

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از جهت ارتقاء جایگاه قوه قضائیه در افکار عمومی جهش داشته‌ایم، به گونه‌ای که امروز افکار عمومی کاملاً باور دارند که قوه قضائیه در رسیدگی به جرم افراد دانه‌درشت جدی است.

بیشتر

نماینده مردم اصفهان در مجلس: مشکل مسکن خبرنگاران حل می شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با روی کار آمدن دولت جدید از هر نظر شرایط برای رسیدگی به مشکلات خبرنگاران فراهم می شود و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم.

بیشتر