مدیرعامل آبفا در خصوص اصلاح شبکه آب و فاضلاب روستاهای شهرستان اصفهان پاسخ داد

به دنبال مکاتبه دکتر مقتدایی در تاریخ 1399/8/25 با مدیرعامل آبفا اصفهان پیرامون رفع مشکلات مربوط به شبکه آب و فاضلاب تعدادی از روستاهای شهرستان اصفهان، مهندس امینی وضعیت پیگیری حل مشکل یادشده را شرح داد:

بیشتر

مخالفان توسعه روابط ایران با کشورهای آسیایی منافع ملی را نادیده می‌گیرند

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مخالفان توسعه روابط ایران با کشورهای آسیایی، کسانی هستند که عمدتا متمرکز بر ارتباط ایران با غرب و دریافت فناوری از غرب بوده‌اند و منافع ملی کشور را نادیده گرفتند.

بیشتر

مقتدایی: آقای رییس جمهور آثار تاریخی اصفهان در حال آسیب دیدن جدی و بلکه نابودی است.

به گزارش ایسنا، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: آقای روحانی شما در میدان امام اصفهان به مردم قول دادید که جریان آب در داخل زاینده رود به صورت دائمی باشد، در این فرصت باقی مانده حداقل تلاش کنید که به قول خود عمل کنید، آقای روحانی شما نه تنها مدیون مردم اصفهان هستید، بلکه مدیون پرندگان مهاجری هستید که به تالاب گاوخونی می‌آمدند، خواهش من این است که کمک کنید در این فرصت باقی مانده اقدام خوبی صورت پذیرد.

بیشتر

دکتر مقتدایی به منظور رسیدگی به مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی کشوربا رئیس جمهور مکاتبه کرد

با توجه به گلایه متعدد دست اندرکاران ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه در استان اصفهان، دکتر مقتدایی طی مکاتبه ای با رئیس جمهور ضمن انعکاس مشکلات این بخش، خواستار رسیدگی جدی برای رفع این مشکلات شد.

بیشتر

مسائل شهرهای اصفهان در جلسه ای با حضور شهرداران، نمایندگان مجلس و مسئولین مورد بررسی قرار گرفت

با حضور نمایندگان اصفهان و شهرداران شهرهای شهرستان و جمعی از مسئولین استان و نیز معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری و دهیاری های کشور، جلسه ای پیرامون بررسی مسائل و مشکلات شهرهای شهرستان اصفهان تشکیل شد و راهکارهای حل مشکلات این شهرها، مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر

فرانسه همچنان دنباله روی سیاست‌های آمریکاست/ مذاکره جدیدی درباره برجام انجام نخواهد شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: مطرح شدن نام عربستان برای اضافه شدن به توافق هسته‌ای نشانگر این است که برخی کشور‌ها مانند فرانسه همچنان دنبال روی سیاست‌های آمریکا هستند.

بیشتر

مسئول دفتر رئیس جمهور؛ ازوزیر ورزش و جوانان خواست تا با درخواست دکتر مقتدایی مساعدت شود

به دنبال مکاتبه دکتر مقتدایی پیرامون «قرارگرفتن مباحث مربوط به نوجوانان دردستور کار شورای عالی جوانان»، واعظی مسئول دفتر رئیس جمهور، از وزیر ورزش خواست تا در این زمینه مساعدت نماید.

بیشتر

درخواست ۵۴ نماینده برای رای‌گیری مجدد «طرح شفافیت»

۵۴ نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس خواستار بررسی مجدد طرح شفافیت آرا نمایندگان در صحن علنی مجلس به‌صورت قیام و قعود شدند.

بیشتر

مسائل و مشکلات شرکتهای دانش بنیان،بررسی و احصاء شد

کارشناسان دفتر نمایندگی دکتر مقتدایی، مسائل و مشکلات شرکتهای دانش بنیان را بررسی و احصاء کردند.

بیشتر

نامه نماینده مجلس به "شریعتمداری" درباره قرار داد "ویلموتس"

نماینده اصفهان در مجلس طی نامه ای به وزیر تعاون خواستار تعیین تکلیف پرداخت ۲ میلیون یورو از شستا به فدراسیون فوتبال برای پرداخت قرارداد سرمربی سابق فوتبال کشورمان شد.

بیشتر

تا وقتی اینستاگرام و واتساپ قانونی هستند، مردم حق استفاده دارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: تا وقتی اینستاگرام و واتساپ قانونی هستند، مردم حق استفاده دارند. عده‌ای می‌گویند می‌خواهند این پیام رسان‌ها و بستر‌های فضای مجازی را از مردم بگیرند، در حالیکه چنین نیست و ما در این باره می‌گوییم پول مردم داده شود.

بیشتر