نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی: تجمع مردم در حاشیه زاینده رود نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس مقتدایی با اشاره به افزایش آمار کرونایی و بیمارستان های درگیر در این زمینه و لزوم رعایت مردم برای کنترل بیماری گفت: هم اکنون در گفت و گو با رئیس دانشکاه علوم‌پزشکی اصفهان بیان کردم، به علت افزایش آمار کرونایی می‌بایست بیمارستان های بیشتری اضافه گردد. رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان به من گفتند که روزانه 100 نفر در حال اضافه شدن به آمار کرونایی است و بیمارستان های امین، خورشید و عیسی‌ بن مریم در آستانه پر شدن هستند. به همین دلیل از شب گذشته، بیمارستان الزهرا نیز اضافه گردیده‌ است.

وی ادامه داد: بیمارستان‌های شریعتی و قرضی 250 نفر را پذیرش می‌کنند. بیمارستان عسکریه و میلاد نیز در حال اضافه شدن است به دلیل اینکه بتوانیم پاسخگو به مسئله پر شدن باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئله مهم این است که تمام مردم در پارک‌ها، کوه صفه و هم در منطقه زاینده‌رود در حال جمع شدن هستند و این موضوع بسیار نگران کننده است. بحث من از دیشب تا اکنون مبنی بر اضافه کردن تخت های بیمارستانی بود ولی مشکل اینجاست که مردم رعایت نمیکنند و در صورت رعایت نکردن دچار مشکلات فراوان خواهند شد.