مقتدایی: وزراتخانه های راه و فرهنگ تفاهم نامه تامین مسکن خبرنگاران را امضا کنند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری هایش برای تامین مسکن خبرنگاران و انعقاد تفاهم نامه بین دو وزرات راه و فرهنگ گفت که حتما این موضوع را از وزرای جدید پیگیری خواهد کرد.

بیشتر

نامه مقتدایی به وزرای بهداشت، کار و صمت در مورد روند واکسیناسیون کارگران

نماینده مردم اصفهان در مجلس در نامه‌ای به وزرای بهداشت، کار و صمت از روند واکسیناسیون کارگران توسط شهرک‌های صنعتی انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

بیشتر

مذاکره تحت‌فشار را هرگز نخواهیم پذیرفت/ برجام در وزارت امور خارجه پیگیری می‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس‌جمهور در روز تحلیف اعلام کرد که کشور متوقف غرب نخواهد ماند و دولت سیزدهم، سیاست خارجی را به برجام گره نخواهد زد.

بیشتر

عدالت درباره عاملان و مسببان اتفاقات زندان اوین اجرا خواهد شد/ کسی نباید به حقوق شهروندان تعرض کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مجازات ها باید آنقدر بازدارنده باشند که هیچ کس جرات نکند به حقوق شهروندان کشور ولو اینکه زندانیان باشند، تعرض کند، گفت: همه عوامل و مسببان حادثه زندان اوین مشخص و عدالت اجرا خواهد شد.

بیشتر

مجلس یازدهم و دولت سیزدهم برای رشد ارتباط با همسایگان مصمم هستند

نائب رئیس «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس گفت: ما معتقدیم می‌توانیم با به اشتراک گذاشتن توانمندی‌های کشور‌های منطقه نسبت به بالا بردن سطح بهداشت و سلامت، علم و فناوری امنیت و حتی روند‌های اقتصادی ایران و همسایگان در قالب دیپلماسی اقتصادی گام‌های بلندی برداریم.

بیشتر