نماینده اصفهان در مجلس، روزدهیاریها رابه خدمتگزاران عرصه روستا،تبریک گفت

متن کامل پیام دکتر مقتدایی به مناسبت هفته دهیاری ها و شهرداری ها بدین شرح است: 

«بسم رب النور»

« آینده براى  ملت  ما  آینده ‌ روشنى  است. ‌ان‌شاءالله‌  آینده  نشانگر گشایش  و استحکام بیشتر   و  قدرت  بیشتر  و  رفاه بیشتر  و  عدالت کامل‌تر  خواهد بود»     

مقام معظم رهبری

 

همگان اذعان داریم که مدیریت عرصه روستایی، حوزه‌ای خطیر و تأثیرگذار در راستای توسعه متوازن و همه‌جانبه و توزیع عادلانه فرصت‌ها و امکانات است که می‌تواند در جلب رضایت عمومی و ایجاد آسایش و نشاط اجتماعی و دستیابی به آرمان پیشرفت و عدالت، نقش بسیار مؤثری را ایفا کند.

مسئولیت در حوزه روستایی، فرصتی است مغتنم برای دهیاران و تمامی دست‌اندرکاران گرانقدر مدیریت روستائی که با کوشش‌های خالصانه و تلاش‌های بی‌منت خود و با بهره‌گیری از یک جهان فرصت در روستاها و آبادی‌ها، همت والای خویش را معطوف یک ایران جهش داشته‌اند و رضایت خالق را در رضایت خلق او جستجو می‌کنند.

14 تیرماه «روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» را به همه بزرگواران جهادگر عرصه خدمت در روستا، تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند، صحت و سلامتی و توفیق روزافزون در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های ایران عزیز را برای ایشان مسألت دارم.

در این مجال، فرصت را مغتنم دانسته و با عنایت به اینکه فردا بزرگ‌ترین رخداد سیاسی کشور را پیش رو داریم و جایگاه حضور و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در این رخداد، بسیار تعیین‌کننده و نقش‌آفرین است، از تمامی عزیزانمان در دهیاری‌ها دعوت می‌کنم تا برای انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس‌جمهور آینده کشور، در پانزدهم تیرماه حضوری پرشور و فعال داشته باشند.

 

و من  الله  التوفیق

خادم ملت و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی- دکتر عباس مقتدایی