درخواست نماینده مردم اصفهان از استاندار برای رفع موانع تولید

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به موانع و رونق تولید به ویژه در اصفهان اظهار داشت: استانداری اصفهان باید از فرصت پیش رو حداکثر بهره‌برداری را داشته باشد زیرا موانع متعددی بر سر راه تولیدات کشاورزی در اصفهان وجود دارد.

وی افزود: باید در فرصت باقی‌مانده این دولت زمینه بهره‌وری از ظرفیت‌های استان اصفهان را فراهم کرد و توقع دارم که استاندار اصفهان در این ایام جلسه کاری مهمی در این راستا تشکیل دهد و ظرفیت‌های مهم استانی و ملی را که می‌توانیم در آنها مزیت نسبی داشته باشیم، معرفی و در جهت فعال کردن آنها رسیدگی کند.

بررسی مجدد قابلیت‌های استان اصفهان در تولید

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه اصفهان در تولید، گفت: اصفهان قطب تولید محصولات دامی و شیر و مرکز گردشگری و صنایع‌دستی است که حتی در تولید محصولات کشاورزی در کشور جایگاه قابل توجهی دارد.

وی پرورش مرغ و دام، تولیدات گلخانه‌ای، پرورش طیور، زنبورداری و … را از دیگر قابلیت‌های کم نظیر این استان برشمرد و افزود: به عنوان ضرورت حمایت از تولید یک بار دیگر باید این قابلیت‌ها مورد بررسی دقیق قرار گیرد و قوانین و بخشنامه‌های دست و پا گیر و موانع را طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب برطرف کنیم.

اصفهان، مخاطب اصلی شعار رهبری

مقتدایی با تاکید بر اینکه اصفهان قطب صنعتی کشور با بیش از هشت هزار واحد تولیدی و شهرک در سطح استان، مخاطب اصلی فرمایشات رهبری است، گفت: علاوه بر دولت و مجلس، مدیران کل استان اصفهان به ویژه شخص استاندار باید برای رفع موانع تولید به میدان بیاید و از ظرفیت‌های درونی نمایندگان استفاده و به بخش خصوصی میدان بیشتری بدهد تا شعار و رهنمود رهبری محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان دارای دانشگاه‌های مادر و مطرح و شهرک علمی است که در زمینه پژوهشی می‌توانند هم راستای تحقق شعار سال کمک کننده باشند و چه خوب است که برای تحقق شعار رهبری، اصفهان پیشتاز شود.

نماینده مردم اصفهان با دعوت از استاندار برای رسیدگی بیشتر به موانع تولید در اصفهان و بررسی مجدد ظرفیت‌ها، گفت: استاندار اصفهان باید نشان دهند در روزهای باقی مانده عمر کاری دولت نواقص قبلی را جبران و یا در راستای آن قدم برمی‌دارد.