تذکر دکتر عباس مقتدایی به وزیر آموزش و پرورش

یکی از موضوعات مهم و تأثیرگذار در مدیریت بهینه منابع انسانی و ارتقای تعلیم و تربیت و ازجمله ملزومات اجرای کامل سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، توجه به رتبه بندی واقعی معلمان، بر اساس شاخص و معیار ارزیابی و سنجش صلاحیت حرفه ای، در راستای شناسایی و تمایز معلمان توانمند و باکفایت است؛ از این رو ضروری است، وزارت آموزش و پرورش، طبق قول قبلی خود، هرچه سریعتر لایحه مربوط به نظام رتبه بندی معلمان، را  تدوین و به مجلس شورای اسلامی ارائه نماید.