کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه محور باشند/ نسل جوان دیدگاه کارکردی دارد، نه دیدگاه صرف سیاسی

عباس مقتدایی در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت داشتن برنامه، اشراف به قانون اساسی، پرهیز از بی انصافی و دوری از شعارزدگی کاندیداهای تصدی ریاست جمهوری، گفت: عموما مردم به حرف های کاندیداها توجه می کنند اما با توجه به رشد افراد در انتخاب کاندیدای اصلح، برنامه محور بودن دارای اهمیت دوچندان شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع مردم میان خوب و بد و سره از ناسره تفاوت قائل هستند از این رو مشاهده می شود رهبر انقلاب خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری بر لزوم داشتن برنامه و عدم سردادن شعارهای کلی و تبلیغاتی تاکید کردند.

وی ادامه داد: به عبارتی سخنان رهبر انقلاب مخاطب مردمی نیز دارد و نشان می دهد برای انتخاب فرد اصلح باید بر اساس برنامه های ارائه شده، اقدام به بررسی و تحقیق شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بنابراین کارآمدی، توانمندی، جوان گرایی، پایبندی به مبانی انقلاب، آرمان های نظام اسلامی و ارزش های ایرانی-اسلامی در ابعاد عملی و نظری از جمله شاخص هایی است که باید در ارزیابی ها مورد توجه قرار بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه نسل جدید به دلیل داشتن توانمندی و سطح دانش بالا، برنامه های افراد را محک خواهد زد و داشتن نگاه کارکردی جایگزین دیدگاه های صرف سیاسی گذشته شده است./

پایان پیام